Aankomst chendu - Reisverslag uit Chengdu, China van Teunissen - WaarBenJij.nu Aankomst chendu - Reisverslag uit Chengdu, China van Teunissen - WaarBenJij.nu

Aankomst chendu

Blijf op de hoogte en volg Teunissen

11 Juli 2017 | China, Chengdu

Inmiddels zijn we aangekomen in Chengdu. Het is hier 35 graden buiten (half 5 in de middag) en daar moesten we dus even aan wennen na de koude airco lucht in het vliegtuig. We verblijven in het Mix hostel in een primitief hostel met gedeelde douche en wc.
Lekker in een oud krakkemikkig stapelbed. We zijn vanavond de stad in geweest en hebben ff een stuk gelopen in de stad. Je hebt hier een klooster en hele mooie huizen. Ook wel veel oude huizen , die ze aan het opknappen zijn. We hebben bij en bakker wat gegeten, want we hadden alle vier niet veel trek meer in eten na al die vliegtuigmaaltijden. Vannacht om drie uur kregen we nog een warme maaltijd! En om 11 uur warme vis of warme kip. Even lekker een broodje gegeten met een bakkie koffie erbij. We zijn allemaal wel heel moe van de vliegreis en van het tijdsverschil. Het is hier 6 uur later. We gaan vroeg slapen en morgen vroeg opstaan, want we gaan naar de reuzenpanda's. Daar kan je het beste vroeg heegaan, omdat het anders heel druk is. Welterusten allemaal.

• 11 Juli 2017 - 15:24

Martina Dongelmans:

Kan me voorstellen dat je moet wennen aan het temperatuur en tijdsverschil! Is dat inmiddels al wat gelukt? En maar gelijk de stad wat verkend......, of was het wel lekker om de benen ff te strekken.
    Lijkt me indrukwekkend om "ineens" in een heel andere omgeving/sfeer te stappen. Kunnen jullie de weg een beetje vinden of staat er ook veel in het Engels aangegeven? ps hoeft niet overal antwoord op te geven hoor, t is per slot van rekening vakantie.
    GLK Martina Dongelmans

• 11 Juli 2017 - 18:40

Cobie:

Hoi lieverds
    Wat zullen jullie moe zijn,
    hopelijk zullen jullie snel en goed slapen.
    Veel plezier morgen en tot mails.
    Love jullie. Kussssssss

• 11 Juli 2017 - 21:40

Alexander Pil:

Geweldig om te lezen. Veel plezier en avontuur gewenst. Vandaag al bij de kat geweest alles is goed hoor.

• 12 Juli 2017 - 16:34

Marian:

Hoi, vandaag heeft Lex kennis gemaakt met Misty, mw. liet zich zo waar aaien. Groetjes