Panda Base - Reisverslag uit Chengdu, China van Teunissen - WaarBenJij.nu Panda Base - Reisverslag uit Chengdu, China van Teunissen - WaarBenJij.nu

Panda Base

Blijf op de hoogte en volg Teunissen

13 Juli 2017 | China, Chengdu

Woensdag zijn we naar de panda base geweest. Een reuzenpanda opvang waar ze de panda's verzorgen en waar ook wel een aantal babytjes waren.
We zagen een heel klein pandaatje in een couveuse van 20/30 cm en ook een wat grotere. Alle panda's waren binnen, omdat het buiten te warm voor ze was. Dat was wel jammer, want binnen is er niet veel te doen voor ze. Buiten hebben ze meer ruimte. Er was ook een mooi park bij en aan de paden stond aan weerszijden een bamboebos. Na het park namen we een taxi naar een ander gedeelte van de stad om daar rond te kijken. De taxichauffeur wist eerst niet waar het was. Toen hij ging rijden wist hij het blijkbaar nog niet, want hij nam een aardige omweg. We hebben heel wat gelopen en hebben bij een steak restaurant gegeten. Daar kregen we koude thee en broodjes en daarna onze steak. Het was allemaal goed te eten.

• 13 Juli 2017 - 16:47

Cobie:

Wat fantastisch de ervaring bij de reuzenpanda
    lijkt me echt supergaaf
    Gelukkig smaakt het eten jullie, dat is echt
    afwachten of dat zou lukken..

Veel plezier nog.
    Kusssssssssie