Suzhou - Reisverslag uit Suzhou, China van Teunissen - WaarBenJij.nu Suzhou - Reisverslag uit Suzhou, China van Teunissen - WaarBenJij.nu

Suzhou

Blijf op de hoogte en volg Teunissen

29 Juli 2017 | China, Suzhou

Lekker ontbijtje gegeten en daarna in de stad gelopen. Er is een hele oude stadskern langs een gracht met allemaal oude huisjes, Pingjiang historic quarters, waar we langs gelopen zijn.
Een man bij de bushalte zei ons dat we naar de Tiger Hill moesten aan de rand van het stadje. Als je daar niet was geweest, kon je niet zeggen dat je in Suzhou geweest was. We hebben dus bus 1 genomen naar het park. Er was daar een hele oude pagode en je had een mooi uitzicht over de stad. Er was ook een tempel. Daarna hebben we nog in het centrum gelopen en hebben winkels bekeken. In een schoenenzaak wilden we ook nog even kijken voor slippers en schoenen, maar ze hadden onze maat niet. Allemaal kleine voetjes hier.
Na het rondlopen lekker bij een restaurant gaan eten. Rijst met zoetzure pork nog een ander varkensgerecht en een pittiger kipgerecht. Daarna gaan we naar het hostel nog even klaverjassen en slapen. Morgen moeten we weer om half 7 op.