Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Teunissen - WaarBenJij.nu Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Teunissen - WaarBenJij.nu

Chengdu

Blijf op de hoogte en volg Teunissen

08 Augustus 2017 | China, Chengdu

Vandaag om 9 uur opgestaan. Eerst ontbijten en douchen en dan rond 11 uur de stad in. Het is vandaag een heerlijk temperatuurtje. We hebben bij een heel mooi park gekeken, rondgelopen in de stad en zijn bij Green Ram Abbey geweest. Hier zijn ook allemaal mooie tempels en tuinen achter elkaar. We hebben daar ook chinese thee gedronken. Je krijgt dan een kommetje met iets erin en er komt dan steeds iemand langs, die er heet water bijdoet. De thee wordt wel steeds iets minder sterk, dus na vier kopjes hielden we het voor gezien. We hebben het dekseltje erop gedaan om te laten zien, dat we niet meer wilden, maar ze wilden er toch nog meer water bijdoen. Er was een hele oude dame, die ook thee inschonk en die vond, dat Xander te nat was op zijn rug. Hij had de rugzak gedragen en dat gaat dan zweten op je rug. Ze was bezig allemaal doekjes op Xanders rug aan het leggen om het te laten drogen. Heel behulpzaam en vriendelijk. We kregen ook een soort van waaiers van haar. Wij zweten gewoon veel meer, omdat we de warmte niet zo gewend zijn. Wel grappig. We hadden gisteren hotpot gegeten met heel veel kruiden dus erg pittig. Vandaag wilden we iets anders en hebben een aantal gerechten gegeten, maar dat was ook aardig pittig. Nu zijn we even in het hostel om te douchen en de rugzakken in te pakken voor de terugreis. We gaan zo nog even beneden zitten en nemen dan om half 11 een taxi naar het vliegveld.

• 08 Augustus 2017 - 15:50

Martina Dongelmans:

Zo te lezen een goed besteed laatste dagje in China, lijkt me leuk om zo af te sluiten. Wat een lieve dame was dat. Xander, wilde ze niet mee als verzorgster bij t Rugby? Mochten jullie China iets te warm hebben gevonden..... troost je, hier is t niet zo warm. Een goede reis! En tot gauw. GLK Martina

• 08 Augustus 2017 - 22:25

Cobie:

Hoi lieverds

Met heel veel plezier al jullie verslagen gelezen.. TOP!!!!!!!
    wat een ontzettend mooie reis hebben jullie gemaakt,'
    een mooie ervaring en avontuur
    Een hele goede reis en welkom thuis.
    Love jullie..
    KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

• 09 Augustus 2017 - 04:11

Justin:

Aangekomen in Doha , we vertrekken om 7:30 naar nl.

• 09 Augustus 2017 - 04:12

Justin :