Suzhou - Reisverslag uit Suzhou, China van Teunissen - WaarBenJij.nu Suzhou - Reisverslag uit Suzhou, China van Teunissen - WaarBenJij.nu

Suzhou

Blijf op de hoogte en volg Teunissen

29 Juli 2017 | China, Suzhou

Vandaag om 7 uur met de taxinaar t station. We hebben de trein van half 9 en komen om 12 uur aan. Bij aankomst bleek we bij n klein stadje aangekomen te zijn wat ook suzhou heette, maar niet waar wijmoesten zijn. Maar weer n treinboekennaar t goede stadje, maar die bleek oas om half 8 in de avond te gaan. Er wad verder niets te doen daar, dus er zat niets anders op dan te wachten. Om 10 uur kwamen we aan bij n heel klein hostel. Wehadden de weg gevraagd en iemand die al twee jaar aan de overkant woonde, wist niet dat t hostel daat zat. Kan je nagaan! Morgen gaan we de stad in.

• 29 Juli 2017 - 20:37

Alexander Pil:

ook grappig dat er twee plaatsen zijn die het zelfde heten. althans voor ons is het grappig maar voor jullie een tegenvaller. Hier is het erg regenachtig dus de buitenbak hoeven we echt geen water te geven.. We zijn nog steeds geen vrienden met de poes geworden. de kat duikt onder het bed als we binnen komen maar ze eet en drinkt goed dus ze zal het wel naar haar zin hebben. Groetjes en veel plezier. Lex

• 30 Juli 2017 - 07:01

Teunissen :

Dank je.
    Ja, hebben we meer gehoord van Misty wanneer we op vakantie zijn. Geluukig dat ze wel eet en drinkt.