Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Teunissen - WaarBenJij.nu Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Teunissen - WaarBenJij.nu

Shanghai

Blijf op de hoogte en volg Teunissen

04 Augustus 2017 | China, Sjanghai

Vandaag eerst een lekker ontbijtje en daarna met de metro naar de Bund geweest. Een grote boulevard waar je geweest moet zijn met een mooi uitzicht over de rivier en het financiële vcenteum van Shanghai met allemaal hoge, mooie torens. We zijn met de boot overgevaren om naar een hoge toren te gaan. Je kon daar ook naar boven.Justin en Xander moesten daarvoor wel 2,5 uur in de rij staan, maar dan had je een heel mooi uitzicht. Wij gingen maar tot de tweede verdieping en konden bijna gelijk doorlopen.We zijn ook nog naar een park in de omgeving geweest, hebben winkels bekeken en zijn in de avond nog een keer naar de Bund geweest. Nu waren alle gebouwen heel mooi verlicht. Daarna lekker gegeten in een winkelcentrum en terug naar het hostel.

• 04 Augustus 2017 - 18:33

Caroline :

Wow wat een belevenissen! Zal wel weer wennen worden in Nederland!

• 04 Augustus 2017 - 19:54

Martina Dongelmans:

Zo wat een geduld... 2,5 uur in de rij staan, was t uitzicht t waard? Vast wel. Geniet van t lekkere eten, kun je daar nu wel lezen wat jullie eten;-) Bijzonder hoor alles zo mooi verlicht. GLK Martina Dongelmans