Treinreis naar Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Teunissen - WaarBenJij.nu Treinreis naar Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Teunissen - WaarBenJij.nu

Treinreis naar Chengdu

Blijf op de hoogte en volg Teunissen

07 Augustus 2017 | China, Chengdu

Gisteren zijn we om 11.15 op de trein gestapt om naar Chengdu te gaan. We hadden in Nederland al treintickets besteld voor een slaaptrein, die er 29 uur over deed. We konden ook de tickets ruilen voor een sneltrein, die er 15 uur over zou doen, maar dan had je alleen een zitplaats en dat is dan ook niet zo handig. Achteraf was de sneltrein wel beter geweest. We hebben wel geslapen in de trein, maar er was ontzettend weinig ruimte. De vorige keer hadden we twee bedden beneden, maar nu niet. Wanneer er dan mensen beneden slapen, kan je daar dus niet zitten en dan zijn er alleen twee klapstoeltjes per 4/ 5 personen beschikbaar. De meesten blijven dan ook op hun bed liggen. Met eten is het wel handig dat je zittend kan eten en dan moet je dus die stoeltjes bezet houden. We waren blij, dat de trein er eindelijk was. We zitten nu in een hostel in Chengdu. Morgen hebben we nog een hele dag en in de avond gaan we naar het vliegveld voor de terugreis. Het vliegtuig vertrekt om 1.30 in de ochtend, dus we zorgen dat we 11.30 op het vliegveld zijn.

• 07 Augustus 2017 - 17:49

Herman En Joyce :

Goede reis terug Teunisjes ! We hebben genoten van de reisverslagen. Dankjewel! En tot gauw.

• 07 Augustus 2017 - 21:24

Martina Dongelmans:

Geniet nog even van een dagje China. En een goede reis. GLK Martina Dongelmas

• 08 Augustus 2017 - 09:58

Tineke:

Heb met plezier jullie ervaringen gevolgd. Ben zeer benieuwd naar de uitgebreide verhalen en de foto's... Goede reis!!!